Celem pierwszej części kursu jest gruntowne zapoznanie uczestników z:
http://brain.fuw.edu.pl/~durka/KIC
.
http://pi.mimuw.edu.pl/ti-student.pdf
;
2007,
Uniwersytet Warszawski.
http://www.wszpwn.com.pl/?page=nauczyciel_przedmiot_tresci&pcsu_id=1005&artf_id=1100
(gorzej)
lub
http://www.konarski.edu.pl/~darekd/zadania-inf/inne/mathML-art/index.htm
(lepiej);
2002–2003,
Wydawnictwo Szkolne PWN.
Inne książki dotyczące obsługi systemów operacyjnych, działania i obsługi podstawowych narzędzi sieciowych oraz struktury dokumentów i narzędzi do ich tworzenia, w miarę dostępności w bibliotekach są mile widziane. Na rynku dostępne są książki o bardzo różnej wartości merytorycznej. Co do wyżej wymienionych daję gwarancję rzetelnej wiedzy i przyjemnej formy.
Tygodnie | Temat zajęć | Zadania |
---|---|---|
1 | Środowisko operacyjne | zadania |
2 | Znakowy zapis informacji. Pliki znakowe | zadania |
Edytory i edycja plików znakowych | ||
częściowo 1 | Podstawowe usługi sieciowe | zadania |
3 | Elementarz grafiki komputerowej — przestrzenie barw | zadania |
Elementarz grafiki komputerowej — grafika rastrowa | ||
4 | Elementarz grafiki komputerowej — grafika wektorowa: wcielenie współczesne (XML+XHTML) i tradycyjne (HTML) | zadania |
— | Elementarz grafiki komputerowej — animacja | zadania |
— | Elementarz grafiki komputerowej — graficzna prezentacja danych | zadania |
5 | Tekst sformatowany: struktura logiczna i zasady prezentacji | zadania |
— | Tworzenie dokumentów sformatowanych. Język HTML | zadania |
częściowo 1 | Usługi sieciowe http i WWW | zadania |
6, 7 | Tworzenie dokumentów sformatowanych. Style w dokumencie | zadania |
częściowo 2 | Filtry do przetwarzania plików znakowych. Praca potokowa | zadania |